Nieruchomości

Artisalem – Sztuka sprzedaży

Artisalem_mockup

O projekcie

Informacje

Klient

Zespół ARTISALEM tworzą kobiety pełne pasji i zamiłowania do rynku nieruchomości, które wzajemnie uzupełniają się i tworzą markę, która zajmuje się poszukiwaniem idealnego miejsca do życia dla swoich klientów.

Cel i założenia

Dla ARTISALEM stworzyłam stronę będącą wizytówką firmy z portfolio prac przed i po realizacji. Ważnym punktem była prezentacja niestandardowych w tej branży usług oraz dodanie bloga eksperckiego. Ciemna oprawa graficzna podkreśla profesjonalizm, jakość oraz elegancję a fotografie wizerunkowe budują pozytywny wizerunek marki.

Paleta kolorów

Fonty

Telefony i tablety

Tak mój projekt prezentuje się na urządzeniach mobilnych

Osiągnięte cele

Rezultaty

Strona jest ładnym one-pagerem, gdzie wszystko można przejrzeć na jednym długim scrollu, dzięki czemu klienci nie muszą szukać istotnych treści. Jako kolor bazowy wybrałyśmy czerń, którą zmieszałyśmy z bielą i jasnym beżem, aby zapewnić czytelność, ale także nadać jej elegancki i nowoczesny wygląd. Dla ARTISALEM wykonałam również zdjęcia wizerunkowe do strony i na media społecznościowe. Dużo uwagi poświęciłam stronom realizacji, na których prezentowane jest ich portfolio wraz z efektami metamorfoz mieszkań przygotowywanych do sprzedaży. Klientki mogą również z łatwością dodawać nowe realizacje oraz wpisy na blogu, w miarę dalszego rozwoju firmy.
O nas
Na osobnej podstronie dotyczącej zespołu ARTISALEM klienci mogą zapoznać się z dodatkowymi informacjami, które nie zmieściły się na “one-page”. Przyjazne i autentyczne zdjęcia budują pozytywny wizerunek marki oraz zachęcają do kontaktu.
Realizacje
Najważniejszą wizualną częścią strony są realizacje mieszkań, z tego względu umieściłam je na dodatkowej, osobnej podstronie. Stworzyłam ją jako w pełni dynamiczną, co oznacza, że kolejne realizacje dodane przez panel zarządzania treścią pokażą się na niej automatycznie. Każda realizacja posiada osobną podstronę, na której klienci mogą zobaczyć więcej szczegółów. Dodałam funkcję umieszczania zdjęć w formie suwaka, które doskonale pokazują metamorfozę wnętrz “przed i po”, jak również galerii zdjęć oraz opisu.

Zobacz pozostałe projekty

Piotr Dzik Fotografia

Stara strona Piotra była już nieaktualna, a do tego statyczna, nie można było samodzielnie dodawać nowych zdjęć do Portfolio. Piotrowi zależało na minimalistycznej stronie uszytej na miarę Jego potrzeb, do której w łatwy sposób mógłby dodawać reportaże ślubne i uaktualniać Portfolio. Wygląd strony na smartfonach oraz szybkość jej działania na wszystkich urządzeniach była w tym projekcie niezwykle ważna.

Magda Handzlik Dietetyka

Moim zadaniem było kompletne przeprojektowanie starej, opartej na szablonie strony, która nie odzwierciedlała osobowości marki Magdy. Stworzyłam nową identyfikację wizualną oraz strategię komunikacji. Wykonałam stronę, blog oraz sklep on-line, które odpowiadają na problemy klientek i jasno prezentują ofertę, są spójne wizualnie oraz łatwe w zarządzaniu. Fotografie wizerunkowe, które wykonałam, budują zaufanie i pozytywny wizerunek marki.