Aby zachęcić osoby po nieudanych próbach odchudzania do skorzystania z oferty Magdy, stronę zbudowałam w oparciu o tzw. “story telling”, którego zadaniem jest zbudowanie więzi między marką a klientem. Uporządkowałyśmy ofertę, podkreślając usługi w gabinecie oraz on-line. Sekcja z sukcesami jej klientów jest elementem dynamicznym, co oznacza, że Magda łatwo doda kolejne historie, które automatycznie wyświetlą się na stronie. Zaprojektowałam również sekcję nakierowaną na tworzenie zdrowej społeczności, co było jednym z głównych celów strony. Paletę kolorów oparłam na ciemnej zieleni oraz pastelowym różu z akcentowym kolorem ciepłej czerwieni. Wybrałam kolory, które podkreślają osobowość marki: zdrowie, bezpieczeństwo, przyjaźń, kobiecość. Fotografie wizerunkowe i produktowe, które zrealizowałyśmy podczas sesji w krakowskiej kawiarni stanowią doskonałe uzupełnienie oprawy graficznej strony.