Dietetyka i psychodietetyka

Magda Handzlik Dietetyka

Magda Handzlik_mockup

O projekcie

Informacje

Klient

Magda jest dietetykiem oraz psychodietetykiem. Jej specjalizacją jest pomoc kobietom w odchudzaniu oraz zmiana nawyków żywieniowych, bez restrykcyjnych diet i rezygnowania z przyjemności.

Cel i założenia

Moim zadaniem było kompletne przeprojektowanie starej, opartej na szablonie strony, która nie odzwierciedlała osobowości marki Magdy. Stworzyłam nową identyfikację wizualną oraz strategię komunikacji. Wykonałam stronę, blog oraz sklep on-line, które odpowiadają na problemy klientek i jasno prezentują ofertę, są spójne wizualnie oraz łatwe w zarządzaniu. Fotografie wizerunkowe, które wykonałam, budują zaufanie i pozytywny wizerunek marki.

Paleta kolorów

Fonty

Telefony i tablety

Tak mój projekt prezentuje się na urządzeniach mobilnych

Osiągnięte cele

Rezultaty

Aby zachęcić osoby po nieudanych próbach odchudzania do skorzystania z oferty Magdy, stronę zbudowałam w oparciu o tzw. “story telling”, którego zadaniem jest zbudowanie więzi między marką a klientem. Uporządkowałyśmy ofertę, podkreślając usługi w gabinecie oraz on-line. Sekcja z sukcesami jej klientów jest elementem dynamicznym, co oznacza, że Magda łatwo doda kolejne historie, które automatycznie wyświetlą się na stronie. Zaprojektowałam również sekcję nakierowaną na tworzenie zdrowej społeczności, co było jednym z głównych celów strony. Paletę kolorów oparłam na ciemnej zieleni oraz pastelowym różu z akcentowym kolorem ciepłej czerwieni. Wybrałam kolory, które podkreślają osobowość marki: zdrowie, bezpieczeństwo, przyjaźń, kobiecość. Fotografie wizerunkowe i produktowe, które zrealizowałyśmy podczas sesji w krakowskiej kawiarni stanowią doskonałe uzupełnienie oprawy graficznej strony.
Blog
Blog zaprojektowałam w taki sposób, by był spójny ze stroną , przejrzysty i łatwy w nawigacji. Na samej górze znajdują się najciekawsze zdaniem Magdy wpisy oraz menu z kategoriami wpisów, co ułatwia tematyczne przeszukiwanie artykułów. Przeglądanie kolejnych artykułów ułatwia nawigacja pod każdym wpisem, a do podzielenia się postem z innymi zachęca call to action wraz z ikonkami mediów społecznościowych. Magda może z łatwością dodawać nowe wpisy na blogu, zachowując ich spójny wygląd.
Sklep online
Sklep oparty na Woocoomerce został całkowicie dostosowany do stylistyki strony Magdy. Stworzyłam osobne menu, które ułatwia nawigację po każdym etapie procesu zakupowego. Sklep umożliwia dodawanie produktów z opcją wyboru wariantu, co było kluczowe dla Magdy, by sprzedawać jadłospisy z możliwością wyboru kaloryczności. Podpięłam szybkie płatności online: Paypal oraz tPay, dzięki którym można zapłacić za zakupy przelewem, kartą lub blikiem.

Zobacz pozostałe projekty

Piotr Dzik Fotografia

Stara strona Piotra była już nieaktualna, a do tego statyczna, nie można było samodzielnie dodawać nowych zdjęć do Portfolio. Piotrowi zależało na minimalistycznej stronie uszytej na miarę Jego potrzeb, do której w łatwy sposób mógłby dodawać reportaże ślubne i uaktualniać Portfolio. Wygląd strony na smartfonach oraz szybkość jej działania na wszystkich urządzeniach była w tym projekcie niezwykle ważna.

Pracownia Mazurkiewicz

Celem projektu było stworzenie spójnej identyfikacji wizualnej dla pracowni fryzjerskiej. Strona miała wyglądać przejrzyście i pokazywać indywidualne i artystyczne podejście do klienta. Moje działania objęły stworzenie logo, dobór palety kolorów, projekt i wdrożenie strony www oraz wykonanie fotografii, prezentujących to unikalne miejsce pracy, pełne sztuki, muzyki i roślin.